donderdag 24 december 2015

Tante Betsy Christmas Outfit Thursday


Hey girls vandaag een extra vroege blogpost, ik heb nog een en ander te doen, wat poetsen, salade maken voor bij de quiches en kadootjes inpakken. 
Nu ik even op mijn kont zit sinds ik vanmorgen kerstonbijt op het werk had, neem ik even tijd om een blogpost te delen. Daar ben ik wel een uurtje mee zoet ;). 


Een goed oplettende kijker, vaste volgster, zal zien dat er wat nieuws aan mijn kerstoutfit is. Jaaaa ik deed me rode cowboylaarzen van Sendra kado. En onder het mom van een vrouw kan nooit genoeg laarzen hebben is er nóg een heel paar gave laarzen onderweg, groene Sendra laarzen :). 
Ik heb wel als een gek twee jurkjes verkocht om mijn rekening recht te trekken ;). 


Vandaag kwam nog leuke kerstpost aan, ik wilde jullie eergisteren wat tips geven waar te shoppen, er zijn namelijk al wat stenen winkels die sale hebben en die Tante Betsy jurkjes verkopen...ik google'de op Tante Betsy sale...
En tsja toen zag ik toch bij 'Holy Cow' een doorknoopjurk die ik sinds de zomer op mijn verlanglijstje heb staan met een fikse korting. Dus hupsakee in mijn winkelwagentje gegooid en naar de kassa gerend (figuurlijk dan ;)). 
Op de Tante Betsy reclamefoto ziet hij wat lichter in kleur uit, maar hij is mooiii en lekker met allemaal knalkleurtjes. Love it! En ook de leuke kaart en het lieve kadootje dat in de envelop zat, oh wat een feestje! Ik mag wel nog aan de slag om de jurk dicht te naaien, maar dat heb ik met mijn andere vier doorknoopjurkjes ook gedaan (ze zijn vanaf de huidige collectie weer dichtgenaaid ;)).
Holy Cow heeft op dit moment geen Tante Betsy jurkjes enzo meer in de webshop staan, maar je kunt wel life gaan shoppen in de stenen winkel http://www.holycowshop.nl/ in Deventer. 


Allright girls, ik ga er vandoor! Hele fijne feestdagen gewenst!
Als je je Tante Betsy jurkje/rokje/vestje aan hebt...maak dan een selfie of laat een foto van je Tante Betsy outfit maken...dan ben je voorbereid voor de aankomende Tante Betsy kadobon winactie, die start na de feestdagen (ik ben er nog niet aan toegekomen om de kadobon bij Tante Betsy te kopen, dus nog even geduld!). 

Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Wat een gave laarzen zeg! !! En hij staat je erg leuk de nieuwe jurk!!! Je ziet er wederom geweldig uit op beide foto's! En als je lekkere recepten voor quiche hebt... ik hou me aanbevolen! Ik wens jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen! Geniet ervan. En ik ga me voorbereiden met tante betsy jurkjes... haha thanks! Knuff uit uden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey girl in mijn vorige blogpost staat de link naar mijn recept ;). Heb je wellicht overheen gelezen :). En ja hè die Sendra laarzen zijn mega gaaf, ben er ook heel blij mee! Dikke knuffels en jij ook fijne dagen gewenst!

      Verwijderen
  2. Ohhhhh dat jurkje - geweldig ! En weer een merk dus wat ik in de gaten moet houden! Jeeminee dit jaar al zoveel nieuwe merken leren kennen! Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de doorknoopjurkjes van de zomer 2015 collectie vind ik ook zo gaaf en ben er stuk voor stuk blij mee. Ga er zeker van de lente/zomer weer veel van genieten. Jaaa die Sendra laarzen zijn stoer hè, ik hou van die felle kleurtjes ennuh mijn andere rode cowboylaarzen zijn eigenlijk wat wijd (als het regent krijg ik natte voeten ;)). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Oooohh... Vet coooool, die nieuwe laarzen! Echt héél mooi!
    Ben ook benieuwd naar de groene.
    En je bent goed geslaagd! Erg leuke nieuwe TB!
    Enjoy! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi oh ik ben ook heel benieuwd naar de groene en oh duim heel hard dat ze passen want die zijn echt mega gaaf! Ja die nieuwe TB is ook leuheukkk :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Vanmorgen de vogeltjesjurk vanaaf de rode met de lange rits
    Genietze Susan
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhhh hoop dat je op de foto gaat met je jurkjess, altijd leuk om te zien. En je rode zippie is ook mooiiii! Weet eigenlijk niet of ik de lift foto al gedeeld heb. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Jij ook fijne dagen! Ik draag de boompjes vandaag. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leukleuk, ik doe hem morgen aan. Vandaag lekker lui in bed dag zonder TB jurk, maar een jurkje van de Hema ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige laarzen Suzan en dan ook nog de groene, ik ben benieuwd hoe die eruit zien maar wellicht krijgen we die nog wel te zien. Fijne dagen toegewenst gr Monique Den Boer

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).