zondag 27 december 2015

Lazy Tante Betsy Sunday

Dag lieverds vandaag nog een extra dagje luieren aan onze kerstdagen geplakt, heerlijk niks doen en de hele dag tv kijken (nou ja geen tv, maar series...) in bed samen met manlief.
Tsja en wat ga je dan delen op je blog? Terwijl ik net even tijdens een pauze (eigenlijk moet ik voor het eten gaan zorgen, maar ja er moet ook een blogpost komen...) op de Facebook jurkjes groep was voor inspiratie kwam het tot mij dat ik er weer gewoon een Lazy Sunday blogpost van maak. 
Ik heb zelfs een foto voor erbij, wij gingen vorige week naar de cinema (naar Spectre) en ik vroeg manlief een foto van me te maken. 


En deze foto van Dinah had ik al eerder willen delen, waar ze lekker met de hond op de bank ligt en dit is het perfecte moment...nee je ziet niet veel van Dinah en haar Love the Forrest Mint rokje...maar Wessel is heerlijk aan het genieten. Lieve Dinah zie net dat je snipverkouden bent, heel veel beterschap lieverd! Dikke beterschapsknuffels!


Verder hou ik het lekker kort, want anders ben ik over een uur nog bezig met de blogpost en dat wil ik vandaag mijn mannetje niet aandoen.
Ik ben namelijk over het algemeen een uur tot twee uur bezig met een blogpost maken.  Die van gisteren had ik al 's nachts getypt, maar een foto collage maken, op het allerlaatste moment foto's van mijn outfit maken en ze ook in een collage doen dat duurt ook even en dan nog posten en delen op Instagram en Facebook...
Zoefff ik ben weg voordat ik hier nog meer ga typen hihi, hebben jullie de blogpost van gisteren gelezen over de jurkjes meeting? Ga even kijken als je hek gemist hebt. Dikke knuffels!

Lots of love from Susan

12 opmerkingen:

  1. Hihi geweldig die bioscoopfoto :-)
    Honden en TB is altijd een goeie combi. Beterschap Dinah!
    lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik zag die bioscoopstoelen in de foyer staan en dacht daar wil ik een foto bij. Schijt aan die tientallen mensen die er ook allemaal stonden te wachten voordat ze een film binnen konden...hup gewoon naast Snoopy gaan zitten voor een foto ;).
      Ja heerlijk zijn die Tante Betsy foto's samen met jullie lieverds. Ik geniet er ook altijd van. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat een geweldig jurkje! Snoopy wordt er ook blij van zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hilde, welkom! Leuk om wat van je te horen. Ja die Snoopy vond het heel gezellig dat ik er even bij kwam zitten ;) hihihi. Ja ben ook erg blij met het Anita jurkje is mijn favoriete snit... Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Hihihi, had ook een 'white dogs love TB'-dag kunnen heten, gezellig!
    Groot gelijk dat je de batterijen extra goed op aan het laden bent!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat had inderdaad ook zomaar gekund hihi, is soms echt effe zoeken naar inspiratie of leuke foto's vooral als het zo'n dag is waar je zelf de hele dag in bed ligt en geen TB aan hebt ;) hihihi.
      Heb gezegd tegen manlief dat we vandaag toch echt wel weer wat gaan doen...had gisteren wel nog willen gaan rommelmarkten maar och ja dat kan volgend jaar nog genoeg ;). Heb wel nog een Tante Betsy jurk in de sale gekocht, maar dat was na deze blogpost als ik het goed heb hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Dussss de hele dag in bed? Heerlijk! Geen TB voor jou vandaag? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa de hele dag...ik zorg natuurlijk wel voor de catering ;). En nee ik heb nog geen Tante Betsy voor in bed hihihi. Daar heb ik andere jurkjes voor :). Heb nog een zwart hema jurkje dat ik als huisjurkje gebruik. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Enige foto weer! En mijn hemel wat ben je op jaarbasis veel tijd kwijt met de blog : chapeau voor jou !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh daar wil ik helemaal niet aan denken wat ik op jaarbasis besteed aan mijn blog hihi. Maar doe het met plezier hoor anders was ik dit blog niet gestart, maar was wel stiekem weer vergeten hoeveel tijd erin gaat zitten. Ik heb op mijn creatief blog en mijn engelenblog een 365 dagen project gehad, dus toen dagelijks twee blogposten gemaakt, maar dat is al lang geleden...tegenwoordig blog ik op mijn creatief blog een keer per week en mijn engelenblog is een beetje in de slop geraakt. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Hatsjoeie. tja meis heb het flink te pakken. Had is speciaal voor kerst 'n leuk rokje gekocht van de Tante. Stond hartstikke leuk en ik had ook nog een bijpassend vestje in mijn kast gevonden. helemaal goed. En weet je wat ook zo lekker is. Het rokje zit heerlijk en rekt ook goed mee als je wat te veel eet. hahahahaha... Mijn honde kind komt altijd even bij me liggen als ik lang uit ga. Is wel zo gezellige... Het is z'n schat... PS, ik heb op fb nog eenf oto gedeeld waarje iets meer rokje ziet ;-)

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa heerlijk zit de kleding van Tante Betsy hè (poging nummer drie om een reactie achter te laten ;)). Dan maar even typen in een nieuw mailbericht en kopiëren en plakken. Oh wat wilde ik nu alweer zeggen...het inspireert me in ieder geval tot een nieuwe blogpost hihihi. Heel veel beterschap lieverd! Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).