dinsdag 17 november 2015

Thankful Tuesday

Vandaag is het Thankful Tuesday, ik had er eigenlijk een Flowerfull Tuesday van willen maken vanwege mijn Tante Betsy outfit, maar al typende heb ik er een dankbare dinsdag blogpost van gemaakt. 
Dankbaar voor alle leuke contacten die ik heb dankzij mijn Tante Betsy jurkjes. 
Dankbaar voor de dames die berichtjes achterlaten, mijn likers, mijn volgsters. 
Dankbaar want door al die leuke contacten en berichtjes is het een feestje om te mogen bloggen. 


Vandaag is Cardie Red op de post gegaan naar Sandra die tot nu toe het hoogste bod had. Ze bood vrij snel €30 na Patricia haar bod van €26. 
Verder heeft zich niemand gemeld die interesse had voor dit rode katoenen Tante Betsy vestje en heb ik de biedings actie gisteren voortijdig gestopt. 
Ik gunde het Sandra van harte en zo kan ik sneller die winactie doen, dankzij Sandra hebben we nu namelijk een leuk bedrag voor de winactie. Dankjewel lieverd!


Maar vandaag start die winactie nog niet, ik ben nog even aan het denken over de voorwaarden. Ik wil eens wat anders als anders. Zodat er ook dames mee doen die oprecht een kadobon willen winnen om te besteden bij Tante Betsy en niet van die dames die alleen maar mee doen om wat te kunnen winnen. 

Lots of love from Susan

9 opmerkingen:

  1. Hihi, je heb er zelfs een bijpassende mand bij !
    Ik heb deze jurk nog niet gezien bij je, of 1 keer geloof ik.Wel lekker met die lange mouwen nu.
    Benieuwd naar de actie natuurlijk.
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik ben nu eenmaal gek op roze. Dat mandje is voor het oud papier en dat heb ik al jaren. Maar opeens voelde ik me als roze kapje vandaar die foto whahaha.
      De jurk deelde ik ooit eens net voordat we op vakantie gingen naar Berlijn op mijn 365 dagen creatief blog. Is ook een leukerdje en ben ook met die heel happy, ook al is het een oudje, ik vind haar heel mooi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Goede deal Sandra.... Ben benieuwd naar de actie...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja en ik gunde hem Sandra van harte! Gaat helemaal goedkomen die actie vooral voor de echte Tante Betsy liefhebsters ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Jippieie! Enneh... Zo naast elkaar op de foto lijkt het vestje qua kleur perfect te passen bij het gehaakte-rokje-in-wording :-))))
    Wat passen je kettingen toch altijd mooi bij je outfits Susan! Is dat trouwens zo'n Duits inklapkrat?
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè dat dacht ik ook, gaat helemaal goed komen dat vestje past perfect bij je rokje in wording! Ennuh nee dat is geen inklapkrat maar een mandje, heb ik al meer dat tien jaar hihi. Is ons oud papier mandje en vandaag ging daar ook je flop mee. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Je ziet er weer vrolijk uit. ik zal morgen de kids eens vragen of ze me op de foto willen zetten. worden misschien niet de beste foto's, maar das beter dan niks.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi you've read my mind. Ik dacht nog gisteren dat ik toch wel eens heel benieuwd ben hoe je eruit ziet hihi. Ik wacht geduldig af! Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).