maandag 23 november 2015

Tante Betsy OOTD Monday


Hey girls natuurlijk heb ik ook vandaag weer een Tante Betsy jurk aan, het is alweer een tijdje geleden dat ik van deze leuke jurk een foto deelde, dus vond het wel tijd voor een OOTD foto collage. 


Ik deed er een rode bolero bij aan, een petrol thermo legging en mijn knalrode cowboy laarzen :). 


Love my boots! Ik heb deze een hele tijd niet gedragen omdat ze zo puntig zijn, maar toch zijn ze gaaf!


Ook al zit ik de hele dag thuis, toch draag ik iedere dag een leuke en vrolijke jurk/outfit. 
Ik maak gewoon van iedere dag een feestje!
De print op dit jurkje, dress Bibi Red, vind ik helemaal super. http://www.tantebetsy.com/nl/dress-bibi-red.html


Girls denken jullie nog er aan om foto's in te sturen voor de winactie, naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
Van Brigitte, Christel, Leentje, Tinie, Dinah, Lien, PriePraat en Kim heb ik nog geen foto's. 
Niet te moeilijk denken hè, gewoon je gevoel volgen. 
Je hoeft er niet helemaal op te staan als je dat niet wilt. Maak er wat leuks van! Insturen vóór de 26ste ;). 

Lots of love from Susan