maandag 23 november 2015

Tante Betsy OOTD Monday


Hey girls natuurlijk heb ik ook vandaag weer een Tante Betsy jurk aan, het is alweer een tijdje geleden dat ik van deze leuke jurk een foto deelde, dus vond het wel tijd voor een OOTD foto collage. 


Ik deed er een rode bolero bij aan, een petrol thermo legging en mijn knalrode cowboy laarzen :). 


Love my boots! Ik heb deze een hele tijd niet gedragen omdat ze zo puntig zijn, maar toch zijn ze gaaf!


Ook al zit ik de hele dag thuis, toch draag ik iedere dag een leuke en vrolijke jurk/outfit. 
Ik maak gewoon van iedere dag een feestje!
De print op dit jurkje, dress Bibi Red, vind ik helemaal super. http://www.tantebetsy.com/nl/dress-bibi-red.html


Girls denken jullie nog er aan om foto's in te sturen voor de winactie, naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
Van Brigitte, Christel, Leentje, Tinie, Dinah, Lien, PriePraat en Kim heb ik nog geen foto's. 
Niet te moeilijk denken hè, gewoon je gevoel volgen. 
Je hoeft er niet helemaal op te staan als je dat niet wilt. Maak er wat leuks van! Insturen vóór de 26ste ;). 

Lots of love from Susan

4 opmerkingen:

  1. Je ziet er weer top uit hoor !
    Thuis draag ik altijd oude kleren, ben nogal onhandig, met name dat er altijd wel een vlek of scheur in/ op komt, en dan de twee honden....
    Ollie had ik alleen nog maar gepast en ik maakte er al een vlekje op.

    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat kan ik me voorstellen als je altijd wel in huis bezig bent en met twee honden. Ik ben heel zuinig op mijn jurkjes en volgens mij heb ik nog op geen enkele vlekken gemaakt. Heb wel een jurkje dat ik speciaal voor tuinieren en klussen aan doe, daar gebruik ik de oudere minder leuke Tante Betsy jurkjes voor, maar het grote gros is natuurlijk te mooi voor dat soort werkzaamheden ;).
      Toen we gingen kamperen had ik ook een bepaald jurkje aan bij het opzetten en afbreken van de tent, dan moet ik over de grond kruipen en doe ik dan in een jurkje die dat wel kan hebben hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Hoi,
    Wat een leuk mens ben jij! Heerlijk positief en zalig die jurkjes! Ik heb net mijn eerste tante betsy jurkje aangeschaft op MP. Wat zijn ze leuk he. Dat jij iedere dag in zo'n jurkje loopt vind ik helemaal top, ik ben nogal praktisch ingesteld en heis mezelf snel effe in een broek, de jurkjes bewaar ik voor een avondje uit. Ik ben ook nogal rubens en ondanks dat ben ik een koukleum! Heb jij daar geen last van met alleen een legging en een jurkje? Wat een prachtige sieraden draag je er ook bij, leuk dat je ze ook zelf maakt.
    Ik ga je zeker volgen, wordt er heerlijk vrolijk van!

    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke enthousiaste reactie Marianne, leuk! Oh maar ik ben ook heel praktisch en een jurk met legging draagt heerlijk, geen knellende broeken meer voor mij hihi. Ik ben zelf geen koukleum heb het eerder te warm en heb het echt niet kouder met een pantylegging aan. Leuk dat je me gaat volgen, je bent ook van harte uitgenodigd om mee te doen met mijn winactie. Er zullen voor jou ook vast meer Tante Betsy jurkjes gaan volgen ;) hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).