woensdag 18 november 2015

Tante Betsy Give Away Wednesday

Hey hallo Tante Betsy lovers/girls

Ja speciaal voor jullie start vandaag een winactie, een give away, Tante Betsy Give Away Wednesday!
Je kunt kans maken op een kadobon ter waarde van € 30 te besteden in Tante Betsy haar webshop. 
Ik heb mijn Cardie Red per opbod verkocht en Sandra had het winnende bod van €30 en daarmee doe ik nu een winactie. 


Voorwaarden;
* laat hier in een reactie een berichtje achter dat je mee doet, Tante Betsy girls uit andere landen zijn ook welkom!

* ik hoor graag hoe je me volgt, via blogger/bloglovin, via Facebook en/of Instagram. Vermeld in de reactie je naam met welke je me volgt (naam van je Instagram/Facebook account).

* ik wil graag in ruil voor je deelname een leuke foto in mijn postvak ontvangen op mijn emailadres 365happytantebetsydresses@gmail.com van jou in je Tante Betsy jurk/outfit. 
Maak er wat leuks van, wees creatief! Een foto die je nog niet hebt gedeeld en die ik mag gebruiken op mijn Tante Betsy blog. 
Vermeld ook in je email je naam hoe je me volgt en vermeld dat het om de 'Tante Betsy Give Away Wednesday' gaat. 

* de Tante Betsy Give Away Wednesday delen (op je blog, op Facebook, op Instagram) levert extra kansen op, vermeld in je reactie (of reactie op je eigen reactie) waar en deel openbaar en tag #tantebetsygiveawaywednesday (bij Instagram). 

* de winactie loopt tot en met 25 november 2015, de winnares zal bekend gemaakt worden in de blogpost op 26 november 2015. 


Je hebt een week de tijd om een leuke foto te maken, om er creatief mee aan de slag te gaan. 
Ik doe het op deze manier om te voorkomen dat er dames mee doen die alleen maar mee doen om 'iets' te kunnen winnen. 
Deze winactie is daarom ook speciaal voor de echte Tante Betsy liefhebsters/lovers. Met deze kadobon kunnen jullie een gedeelte van een nieuw jurkje/rokje/vestje betalen. 
Ik verheug me op jullie foto's!

Lots of love from Susan