vrijdag 27 november 2015

Tante Betsy Girls on Black Friday



Hey girls vandaag is de enige echte Black Friday! En natuurlijk ga ik jullie foto's en collages laten zien die jullie ingestuurd hebben. Ik zie namelijk een aantal zwarte Tante Betsy jurkjes langs komen ;). Hierboven een negenluik van alle Black Friday foto's. 


Dinah was de happy winner van mijn Tante Betsy winactie, op mijn 365 dagen creatief blog en ook nu maakte ze er weer een creatief geheel van in haar Betsy Black van de zomer collectie. Je ziet ook een zomerjurkje kun je in de winter dragen met een vestje erop. 

Je kunt natuurlijk ook in je zomerjurkje op een ligstoel in de tuin gaan liggen, als poging om te winnen ;). Whahaha die Anneleen. Ook nog op blote voeten!
Haar motto: 'MET TANTE BETSY IS HET ALTIJD ZOMER!' 

Dan hebben we ook nog dé club jurk...ja van de dames (zusjes) van de Facebook groep waar ik bij zit. Ze zijn met de bosjes gevallen voor de bomen jurk of is het de blaadjes jurk 'Love the Forrest black'. 
Jewannah maakte een geweldig leuke collage, over de bomen en het bos en natuurlijk over jurken ;). 

Hanne (nog een zusje ;)) maakte er ook weer een super collage van...die heeft het over meer bomen in Utrecht :). Heerlijk girls al jullie creativiteit!

Ook Désirée van de jurkjes Facebook groep is gevallen voor dé jurk! 

Anne-Roos ook van de jurkjes Facebook groep is een Tante Betsy wannabe, ze wilde dolgraag ook een Tante Betsy jurk. Oh ik maak toch ook echt iedereen gek met mijn Tante Betsy virus! 
Ze maakte een mooie collage, zelfs een persoonlijke collage. Oh maar goed dat ik niet heb hoeven te kiezen...
Ze pastte de jurk van Hanne en heeft nu (na de winactie) toch haar allereerste Tante Betsy jurk besteld. Dé Ollie Blue!

Ik heb hem vandaag ook aan! En wat is ie mooiiii. Love it, hou van die heerlijk knalblauwe kleur, kobalt is het volgens mij. Ik vroeg een collegaatje een foto te maken bij de paspop, ik had net dat korset genaaid (hij is nog niet helemaal af hoor, zit aan de paspop vast gespeld) met hulp/aanwijzingen van onze werkbegeleidster Marleen (ik werk op een sociale werkplaats ivm mijn gezondheid). 
Och ik heb er meteen maar even een collage van gemaakt :). 
En het tasje van Urban Hippies past er perfect bij, de kortingsactie is trouwens verlengd tot zondagnacht! 20% korting op alles... Zie de code in deze blogpost http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2015/11/happy-family-wednesday.html of op Urban Hippies Facebook site (zie link hierboven ;)). 

De Ollie Blue en de Ollie green is vandaag trouwens te koop in Tante Betsy's webshop met €20 korting in het kader van Black Friday! Alleen vandaag nog... http://www.tantebetsy.com/nl/jurkjes.html

Lieverds er zijn nog meer foto's en collages met zwarte jurken maar die laat ik tot een volgende keer! Oh eentje nog omdat ik het niet laten kan. 
Sandra dé dame die zorgde dat ik een waardebon van €30 kon weggeven (door haar bod op vestje Cardie Red) heeft ook een zwarte jurk. 
Een nieuwe Zippie jurk gekocht bij Pantalone, niet te koop in de webshop bij Tante Betsy! 
Alleen te koop in alle andere winkels die Tante Betsy jurkjes kopen. Cardie red is ook te zien in deze super leuke collage, oh kon ik jullie maar allemaal een prijs geven!

Heb een fijn weekend! Lots of love from Susan