zondag 8 november 2015

Sunday Mini Cooper Love

Hi girls today it's just going to be a short blogpost.
We have been enjoying our classic mini cooper again, we took it for a ride to Germany to visit a flea market and later on we visited our friends. 
But first we did a little fotoshoot, my husband wanted to make pictures of the mini.
So a good chance to ask him to make also a picture from me in my OOTD with our classic mini cooper. 


I'm wearing dress Trixie, today combined with some blue leggings and my purple (lila) boots. 

And I have a little secret to share, I scored this weekend some awesome cowboy boots, three pairs :D.
Yeah I'm not only addicted to Tante Betsy dresses but also addicted to boots, I love cowboy boots. 
When I have them and when they fit me, I will share them over here ;). 


By the way I'm really thinking hard to blog in the future in Dutch, there are only Dutch women replying to my blogposts and for other languages you can click on the translate button. Would love to hear your thoughts about it. Also when you are coming from outside of The Netherlands...

Lots of love from Susan

7 opmerkingen:

  1. He's cute ! of is een zij , jullie mini bedoel ik :-) Het is een mooierd hoor.
    En natuurlijk jij ook hoor Susan :-)
    Ben benieuwd naar je laarzen hoor.
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is cute hè ons mini'tje. Was ook wel heerlijk om er weer mee rond te tuffelen, nou ja manlief sjeest er mee rond hihi. En ik ben ook zo benieuwd naar de laarzen, over een paar had ik mijn twijfels, maar had al gezegd dat ik ze wilde. We gaan het zien ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Three?!? :-)))
    That's not enough girl, you need more to match your pretty dresses!

    Bloggen in Nederlands of Engels... hmmm... Je kunt de hoofdmoot in het Nederlands doen, met enkele Engelse zinnen die je post als het ware samenvatten? Misschien is dat 'the best of both worlds'?

    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha drie paar erbij....uhm heb al zo'n twintig paar staan hihihi. Maar oh die ene zijn gewoon gaafff en oh toen kwam ik weer een paar tegen in de kleur die ik al zolang wilde...I'm so excited...
      Ennuh vanaf vandaag ga ik gewoon in het Nederlands bloggen en wie weet een paar Engelse zinnen erbij ;). Vertaalknop staat in de webversie dus die vertaald dan alles in het Nederlands naar Deens of Engels etc. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Foto's zien er goed uit. Engels of Nederlands maakt mij niet uit. Maar Nederlands is vast makkelijker te schrijven. Denkt gewoon sneller. Ten minste voor mij. Mijn blog moet ook nodig nieuwe posts krijgen. Mijn laptop is alleen gecrashed, grrrr. Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ships gecrachte laptops daar wordt je niet vrolijk van. Ja Engels is voor mij geen enkel probleem, maar denk dat het veel Nederlandse dames tegenhoudt om te reageren. Dus ga ik dat veranderen. Ik moet ook snel weer op bezoek komen. Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).