dinsdag 10 november 2015

Pink Tuesday

Hey girls ik heb vrij weinig tijd over om een blogpost te maken...we gaan dadelijk even op en neer naar België en daarna is het te laat, dus show ik jullie nu al mijn outfit van vandaag.


Ik geniet van mijn knalgroene legging die ik scoorde bij Sokken-online.nl getipt door Petra :). 
Oh ja eigenlijk was het een panty, maar ik knipte de naad bij de tenen eraf en nu is het dus een legging :D. 
Ja ik hou nu eenmaal van knalkleuren, die staan het beste bij me, in jurkjes maar ook in accessoires.


Deze Tante Betsy outfit deelde ik nog niet, maar ik maakte die dag wel foto's en in het kader van Pink Tuesday deel ik die ook nog even met jullie ;). 
Ook al ben ik 48 ik draag gewoon lekker roze jurken hoor en heb schijt er aan wat andere mensen van me zouden vinden. Ik word er happy van en daar gaat het om. 
Zoals jullie zien heb ik deze cowboylaarzen graag aan, heerlijk vind ik ze en ook met bloemetjes erop :). 


En deze gekke foto's maakte ik een aantal weken geleden. Ik stond gek te doen voor mijn iPhone die ik tegenwoordig op een statief plaats. 
En ja Sandra ik weet dat je sneakers niks vind onder jurkjes maar ik vind ze best grappig. Ik heb jarennnn geen sneakers gedragen (vroeger heette het gympen, gym schoenen ;)), maar sinds dit jaar heb ik een me eens een paar aangeschaft...en nog een. 
Ik draag het hele jaar door laarzen, maar als het erg warm is en ik veel moet lopen is dat wel lekker. 

Lots of love from Susan