maandag 16 november 2015

Pink Monday

Hey girls vandaag maar een korte blogpost. Ik zit nu (17.30uur) in Duitsland en straks is het erg kort dag om een blogpost met veel foto's in elkaar te knutselen. 
Dus ga ik gewoon mijn OOTD (=outfit of the day) delen. 


Ik heb vandaag mijn roze polkadot jurk met zwart kant aan. 
Vandaag gecombineerd met zwart, een zwart topje en een zwarte thermo legging maar wel met mijn knalroze cowboy laarsjes. 
Jullie Tante Betsy OOTD's zijn altijd welkom! Via Instagram of Facebook. 

Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Rond 17 uir getypt in Duitsland en nu pas terug thuis. Dus een verlate blogpost.
    Oh ja lieverds ik heb besloten om de bieding van Cardie Red vroegtijdig te sluiten. Het winnende bod van €30 is van Sandra.
    Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geluksvogeltje Sandra is happyyyyyy!!
    Pretty in Pink! Mooi zo, met dat zwart.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het rose met zwart staat je goed!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben ik dan - je kent mij van de fleurige & kleurige site ! Ik ga eens een creatieve inslag te leveren voor de foto !
    Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar ben ik dan - je kent mij van de fleurige & kleurige site ! Ik ga eens een creatieve inslag te leveren voor de foto !
    Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).