vrijdag 13 november 2015

Oh Christmas Tree Friday

Om me heen, nou ja op de jurkjes groep op Facebook, vallen ze met de bosjes voor Dress Love the Forrest black. 
Hihi die dames steken elkaar onderling aan en tjsa ik ben natuurlijk de grote aanstichter met het Tante Betsy virus wat ik overal aan het verspreiden ben :p. 
Ik zie de leukste foto's en enthousiaste berichtjes langskomen, nu zijn niet alle foto's in dit negenluik van de Facebook dames hoor ;). 


Vlnr op de bovenste rij

Sneeuwwitje_haakt ik deelde al eens eerder een foto van haar in deze jurk

Hanne van de vrolijke jurkjes Facebook groep die haar eerste Tante Betsy kocht en wat maakte ze een vrolijke collage

SoMuch.nl deelde deze collage, altijd leuk als ze in een webshop/winkel zelf ook foto's delen hoe de jurkjes staan. 

De middelste rij vlnr

Susan (ik dus) en Esther in een collage die ik al eens eerder deelde

Charlotte haar foto plaatste ik ook al eens eerder, zo mooi. 

Dan weer een foto van mij, ik deed een gekke fotoshoot ;)

De onderste rij vlnr

Edith van de Facebook groep, een heerlijk relaxte foto

Anja ook van de jurkjes Facebook groep, ook in haar allereerste Tante Betsy jurkje

En als laatste foto mijn benen en mijn Neosens laarzen

Allright girls, ik ga er weer vandoor, heb een fijn weekend!

Lots of love from Susan