zaterdag 21 november 2015

Mimi Red Saturday

Hey girls tsja vandaag heb ik weer eens mijn jurk Mimi Red aan van de nieuwe collectie en ik stond bijna van vreugde te springen toen ik vanmorgen naar mezelf in de spiegel keek. 
Eigenlijk maakte ik een klein vreugdessprongetje vandaag zo happy word ik van Tante Betsy haar jurkjes. 


Weet je wat ook leuk was ik had die lieve Tante Betsy gisteren aan de telefoon. Zo leuk om even gezellig te kwebbelen met die lieve tante van me uhm van ons ;). 
Ze heeft me de kadobon geregeld, ik kreeg het maar niet voor elkaar online dus haar gemaild en ik heb er nu eentje. 


Dus kom maar op met jullie Tante Betsy outfit foto's voor de Tante Betsy winactie #tantebetsygiveawaywednesday
Je hebt nog t/m woensdag de 25ste om te laten weten dat je mee doet en me een mailtje te sturen met je foto. 


Lieverds heb nog een fijn weekend!
Lots of love from Susan die vandaag haar blogpost eerder post, we komen net thuis uit Duitsland en gaan ook weer naar Duitsland ;). Hihi manlief wilde vanmorgen ook nog even mee op de foto :D en op die andere foto met roze Tante Betsy vest zie je me ook naar manlief kijken hihi. 

17 opmerkingen:

  1. Hoi Susan!!!
    Ik volg je sinds vandaag op je superleuke blog!!!
    Groetjes Wendy (sneeuwwitje_haakt op instagram)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk Wendy, die ik idd beter ken als sneeuwwitje haakt ;). Vergeet niet ook een reactie achter te laten bij mijn winactie, want volgens mij wilde je daar ook aan mee doen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Ik gloof het gelijk dat je er vrolijk van wordt!. Leuke combi ook met die laarzen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en weet je dat ik dit een van de minst mooie jurkjes vond omdat ie zo hoog dicht was?! Maar die lieve tante betsy stuurde me deze toe omdat ze weet dat ik van rood hou (mijn favoriet kleur naast roze en oranje) en ik vind dat hij me prachtig staat en het motief en de kleuren (er zit ook roze in) zucht verliefd op deze jurk!
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Thanks lieverd, ja was wel lachen...ik wilde nog een laatste foto gaan maken en ik zei tegen manlief dat hij ook in beeld stond toen hij zijn vest/jas in de keuken aan het doen was....en toen kwam hij opeens achter me staan...en dat allemaal in 10 seconden tijd ;) hihi. Vind het zelf ook een hele leuke spontane foto. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Deze kleuren staan je prachtig! Een schot in de roos!

    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat had die lieve Tante Betsy goed geschoten dat dit een jurk was die me op mijn lijf staat geschreven :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Hoi Susan, ik zie je blog vandaag voor het eerst en het is een verademing om te lezen en vooral om je foto's te zien ik dacht nl dat ik alleen deze verslaving had, bij ieder jurkje een bijpassend vest, laarzen en legging en ook mijn lievelingkleuren zijn rood oranje en rosé. Heerlijk om te zien dat er nog zo'n tweede ik rond loopt. Moeders op school komen naar mij toe voor Kleding advies of om te vragen waar ik die leuke jurkjes vandaan heb. Blijf je blog volgen en geniet van alle foto's. Groetjes van Monique den Boer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat leuk zo'n enthousiaste reactie en wat leuk om nog een jurkjes zusje te hebben rondlopen. Ja ik krijg er nu ook steeds vaker commentaar op zo van 'hey jij hebt toch wel altijd zo'n vrolijke jurken aan' of zoals gisteren bij Kerst in de Keet van een vrouwtje die zoiets had dat ze het leuk vond dat ik al die vrolijke kleuren gewoon bij elkaar draag ;). Heerlijk toch?! Ja Life is to short to wear boring clothes :). Dikke knuffels en welkom op mijn blog!

      Verwijderen
  6. Hoi Susan, dat jurkje wat jij hierboven showt is geweldig hè, ik heb hem ook maar zou het graag combineren met een lekker vest, waar komt jouw vest vandaan als ik vragen mag, het staat er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Monique dar vest is een Tante Betsy hoodie vest van een oudere collectie. Ik woon compleet in die vesten zo gaaf en fijn vind ik die :). Dikke knuffels van Susan

      Verwijderen
  7. Ben ik weer heb al je andere verhalen gelezen wat een enthousiastme zeg heerlijk, nou zag ik je op de foto staan met al die mooie leggings waar kan je die kopen ? Of bestel je ze via Internet? Hoop gauw weer iets te horen , groetjes van Monique uit Dordrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique ik heb van de zomer wel eens enkele leggings in een winkel in Duitsland gekocht, maar heb nu ook online een goede site gevonden, Sokken-online.nl
      Die me al eens eerder aangeraden werd en heb daar inmiddels ook een stel panty's gekocht. En die is nu ook mijn sponsor geworden, als je op de webversie van mijn bloh klikt kun je hun logo zien met mijn foto eronder en kom je zo op hun website.
      In deze blogpost vertelde ik er meer over en ook hoe je van panty's leggings maakt indien nodig. Máár ze hebben ook leggings hoor in heel veel kleurtjes http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2015/11/thankful-tuesday_24.html?
      Succes! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Hoi Suzan, bedankt voor je reactie ik ga ze zeker bestellen. Zeg heb jij toevallig ook die nieuwe zwarte jurk die met een rits? Ben nl erg benieuwd hoe die staat. Gr monique den Boer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem aan dat je de blogpost op 31 december hebt gezien daar heb ik een heel aantal girls met zippie jurken neergezet ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).