donderdag 19 november 2015

Happy Tante Betsy Pictures Thursday

Hey girls wat is het toch leuk dat de foto's druppelsgewijs op mijn nieuwe e-mailadres 365happytantebetsydresses@gmail.com binnen komen voor de Tante Betsy Give Away. 
Ik word er happy van, Patricia en Esther hebben er allebei wat leuks van gemaakt. 
Maar mijn Tante Betsy foto voorwaarde levert ook vraagtekens op, dus ik ga een paar vragen hier nog eens beantwoorden. 


*Is het de bedoeling om 1 foto of meerdere foto's in te sturen?
-Graag één afbeelding, maar dat mag ook in de vorm van een collage zijn met meerdere bij elkaar. 
Wees creatief! Maak er wat leuks van!



*Je hebt al een afbeelding/foto van me in mijn Tante Betsy jurk, is dat goed genoeg?
-Ik zou het leuk vinden als je creatief aan de slag gaat en dat mag met die ene foto ;).
De bedoeling is om straks een heleboel leuke Tante Betsy foto's te hebben om met jullie te delen. Maak er een happy Tante Betsy foto van! Combineer je ene jurkje met een leuk vestje of lees verder voor meer tips ;). 


*Ik heb nog geen Tante Betsy jurk/rok/vestje, maar wil er wel héél graag eentje, mag ik dan niet meedoen?
-Jawel hoor, ga naar een winkel in je omgeving die Tante Betsy jurkjes verkopen en ga er een paar passen en laat daar iemand foto's van je maken, doe een leuke fotoshoot!
-Of wees heel creatief met een foto bewerken en maak er een echte Tante Betsy foto van.


*Ik hou niet van op de foto gaan...wat nu?
-Ik snap dat niet iedereen helemaal op de foto wilt, niet graag op de foto gaat of gewoonweg 'undercover' wilt blijven. 
-Jullie hebben inmiddels al vaak genoeg gezien welk soort foto's ik hier deel:
Een foto van alleen het onderste gedeelte van je jurk/rok met je schoenen/laarzen
Een foto met bijvoorbeeld een brei/haakwerk op je schoot met je jurk of rok zichtbaar
Een foto met je huisdier, met je kids...
Wederom wees creatief! Maak er gewoon wat leuks van wat bij jou past. 


Vertel in je mail wat over je foto/afbeelding, is het je eerste Tante Betsy? 
Ben je door mij aangestoken? 
Ben je al jaren gek op Tante Betsy jurkjes/rokjes? 
Wie staan er met je op de foto?
Is het je hele collectie Tante Betsy jurkjes waar je mee op de foto staat? 
Heb vooral plezier ermee!!


Heb je zoiets van waar heeft ze het allemaal over, heb ik wat gemist? Gisteren ging de Tante Betsy Give Away Wednesday van start, je maakt kans op een kadobon ter waarde van €30, de actie loopt t/m 25 november 2015, ga snel kijken en reageer daar als je mee wilt doen ;). http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2015/11/tante-betsy-give-away-wednesday.html



Én vergeet niet de actie (de afbeelding van de actie) te delen op je Facebook profiel of op Instagram (#tantebetsygiveawaywednesday) of op je blog, het levert misschien wel concurrentie op máár het levert straks misschien ook een super winactie op als Tante Betsy ziet hoeveel interesse is en mag ik een jurkje weg geven...ja je leest het goed, ik mocht vorig seizoen een jurkje weg geven, de winnares zie je op de tweede afbeelding...Dinah in haar Betsy Black. Dus share, deel en laat regelmatig wat van je horen!

Lots of love from Susan