woensdag 11 november 2015

Cardie Red Wednesday

Hallo lieverds ik heb wat leuks bedacht. Een win-win situatie! 
Je kunt kans maken op deze Cardie Red in maat L. 
Nee geen win-actie, maar doe hieronder een goed bod en dan kan dit leuke katoenen vestje zomaar van jou zijn. 
Bij deze sluit ik deze bieding wegens weinig interesse. Het hoogste bod is van Sandra €30 en het vestje gaat naar haar toe. 


Enige tijd geleden kreeg ik een kadootje van Tante Betsy, bij mijn bestelling van mijn Love the Forrest black jurk, kreeg ik deze Cardie Red in maat L. 
Het is een heel leuk en mooi vest, maar ik ben verliefd op de hoodie vesten van Tante Betsy en ik wil er iemand anders blij mee maken. 
Ik heb het eenmaal kort gedragen en vandaag voor de foto. 


Nu heb ik me dus wat bedacht, er zijn vast wel een aantal Tante Betsy liefhebsters die dit vestje zouden willen scoren. 
Het openingsbod start vanaf €25, dit is exclusief verzendkosten!
Dus dames uit België, Denemarken, Duitsland of waar vandaan ook, kunnen allemaal mee doen. 


Hoe hoger het bedrag zal zijn op de waardebon die binnenkort te winnen zal zijn op mijn Tante Betsy blog en te besteden is in de webshop van Tante Betsy. 
Na ontvangst van het geld op mijn rekening van het winnende bod van Cardie Red, start die winactie. 


Een winactie gesponserd door Tante Betsy herself komt op een later moment. Deze winactie is dus van mij :). 
Ik sponsor mijn vestje...dat ik dan wel weer gekregen heb van Tante Betsy ;). 


Voorwaarden;
* alleen bieden onder deze blogpost
* hou zelf de stand bij
* je bod is exclusief verzendkosten
* zorg dat ik je kan bereiken (vermeld emailadres/Instagram naam/Facebook naam)
* hoe hoger je bod, hoe hoger de waardebon zal zijn bij de winactie die volgt
* bieders krijgen een extra kans bij de winactie
* deel je dit (ook als je niet mee biedt), dan krijg je ook een extra kans bij de winactie (vermeld waar je dit deelt, Facebook, Ínstagram, je blog en zorg dat het openbaar is!).


Succes allemaal! Lots of love from Susan
Ennuh dit is mijn OOTD, Outfit Of The Day, foto :D