maandag 30 november 2015

Blue Monday

Ja daar ben ik weer eens met een Blue Monday blogpost, natuurlijk voel ik me vandaag niet Blue, maar draag ik vandaag Blue ;). 
Dress Tika Mist is een petrol blauwe jurk met weer allemaal vrolijke bloemetjes erop. Oh wat worden we daar toch vrolijk van! 
Ik heb dat by the way iedere dag, ik word zo happy van die jurken van Tante Betsy. Als ik me al blue zou voelen vrolijken deze mijn dag op :). Hebben jullie dat ook?


Ik keek net eens even door de foto's en collages die ik toegestuurd kreeg voor de Tante Betsy Give Away Wednesday en oh er zijn meerdere Tante Betsy liefhebsters die zich ook hullen in een blauwe Tante Betsy jurk. 
En ik kon het niet laten om er een negenluik van te maken. Deze deel ik dan op mijn Facebook pagina en Instagram account. 
Hopelijk wordt er regelmatig doorgeklikt om de foto's in het groot te bekijken. 


Als allereerst Brigitte van de (besloten) vrolijke jurkjes groep op Facebook, van deze collage wordt je al instant vrolijk! Haar allereerste Tante Betsy jurk, dress Twiggy Blue, en als ik het goed heb heeft ze hem gescoord in Haarlem.
Aangestoken door mij en al die andere dames uhm zusjes die Tante Betsy dragen of door mij aangestoken zijn ;). 


The Big Boss van de vrolijke jurkjes groep draagt ook een blauwe Tante Betsy jurk, Mimi Blue. 
Onherkenbaar in beeld, maar dat mag...niet iedereen heeft de behoefte een bekende Nederlander te worden ;). 


Esther die me volgt via Facebook en Instagram maakte een leuke collage van haar twee jurken, Dress Anita aan de rechterzijde en oh zucht die ene foto met de kids is zo leukkk! Daar draagt ze Bibi Green, maar eigenlijk is hij door die blauwe bloemetjes ook wel heel blauw ;). 


Ook Henrike, prijswinnares van mijn allereerste give away op dit blog (ze won een blauwe ketting door mij gemaakt), heeft in haar fotocollage jurk Anita aan, de jurk is petrol blauw. 


JufAnita die maakte een heerlijke collage van foute selfies, ik zie linksonder een blauwe polkadot jurk uit een oudere collectie van Tante Betsy. Echt een geweldige jurk vind ik dat! Oops ik zie nu een vraag van haar, jaaa natuurlijk mag je ook foto's van Tante Betsy rokjes delen...ik draag inderdaad alleen Tante Betsy jurken. 


Blogster Lien, oftewel Carolien, waar ik zaterdag op bezoek was bij 'Kerst in de Keet' is door mij aangestoken (ik blog al een hele tijd over mijn Tante Betsy jurkjes verslaving op mijn 365 dagen creatief blog), ze kocht van de zomer een leuke Tante Betsy jurk. 
En zoals je ziet kun je die ook heel goed met een lange mouwen shirt combineren om in deze koudere jaargetijden te dragen. Ze had deze keer niet echt de behoefte om met haar hoofd op de foto te gaan ;). 


En last but not least een leuke collage van Bianca, je kunt meerdere Tante Betsy jurkjes van haar zien liggen, ze heeft er nu twaalf kwam ze achter toen ze deze leuke collage maakte en ze op het bed drapeerde. 
Hihi ik ben niet de enige verslaafde en ik heb Bianca niet aangestoken, voor zover ik kan inschatten whahaha, maar ik blijf met mijn blog wel het vuurtje aanwakkeren ;). 
In het midden heeft ze een mooie petrol kleurige Tante Betsy jurk aan van vorige winter collectie. 


Lieve Tante Betsy girls, dankjewel voor al deze leuke foto's/collages, ik heb er nog een aantal die ik nog niet gedeeld heb, die zul je vast binnenkort zien voorbij komen. 

Lots of love from Susan