zaterdag 28 november 2015

Blogfriends Saturday


Vandaag was het weer blogdinnen tijd. Carolien van Keetje van Lien had vandaag Kerst in de Keet, het was weer leuk om haar te zien en spreken. http://keetjevanlien.blogspot.nl
Maar ook Mirjam van Kaza Maria was daar, MiM van Mims tasjes en Ellis, Carolien haar buurvrouw, was er ook. Ik heb genoten om gezellig met de dames bij te kletsen. De vorige keer dat we elkaar zagen was bij Kitsch in de Keet. 


Vandaag heb ik dress Pepita Green aangedaan, natuurlijk weer met mijn nieuwe blauwe Hip Pocket van Urban Hippies (ik liet mijn tas vandaag thuis ;)) en ik deed mijn blauwe Tante Betsy hoodie vest aan. Want het was allemaal buiten...laagjes zijn dan slim ;). 
En girls de 200 denier legging van Sokken-online.nl voldeed prima hoor,  maar een 60 denier panty had ook voldaan ;). 


Ik heb weer heerlijk geshopt in het Keetje van Lien en ik kocht nog een leuk gehaakt beursje bij blogdin MiM . http://www.mimstasjes.blogspot.nl


En natuurlijk ook lekker koek en warme chocomel gedronken en daarnee Carolien haar goede doel gesteund. Zo kon ik ook lekker af en toe opwarmen in de keuken en met Carolien bij praten. 


Girls tot de volgende keer Pasen in de Keet of weer Kitsch in de Keet!

Lots of love from Susan