vrijdag 20 november 2015

Black Friday

Vandaag is het weer eens Black Friday op mijn blog, de echte black friday duurt nog een weekje zag ik ;). Deze blogpost is vandaag erg laat, we zijn nu onderweg van omgeving Amsterdam terug naar Limburg. 
Vandaag hebben manlief en ik allebei vrij genomen, onze lieve tante Letta is overleden en we zijn haar de laatste eer gaan bewijzen. 


Deze foto's heb ik gisteren al in de huiskamer genomen, vandaag is geen geschikte dag om een foto te nemen. Alhoewel ik vanmorgen gevraagd heb aan manlief om foto's te nemen voordat we naar Almere vertrokken. 
Gisteren kwam dit jurkje aan, ik wilde het al langer maar begon te twijfelen toen ik de print zag bij Pantalone. Ze hadden dit modelletje daar niet anders was ik toch overstag gegaan. 
Maar nu heb ik dan de jurk die ik graag wilde. Dress Tika Black :). 


De print lijkt wat op Betsy Black mijn doorknoop jurk van de zomer collectie. Ik hou heel veel van kleur, maar ook van zwart en deze jurk heeft toch allemaal vrolijke kleurrijke bloemetjes erop staan ;).
En ik combineer wel met een knalroze legging/panty, vandaag een zwart vest, maar normaal zou ik mijn roze vest gekozen hebben of een groen vestje. 
 

Ik heb even wat reacties achtergelaten bij de dames op Instagram om hun te attenderen op de Tante Betsy Give Away Wednesday, als je een instagram account hebt zou ik het leuk vinden als je mijn afbeelding opslaat en deelt met de tag #tantebetsygiveawaywednesday, je mag er natuurlijk ook #tantebetsy #365daysofhappytantebetsydresses enzo aan toe voegen.  
@captainhook ik moest je foto gewoon even delen, love it!!! :D. 


Als er veel Tante Betsy girls mee doen is het voor Tante Betsy herself ook leuk om hier een jurk weg te geven. Ja je leest het goed een jurk... Deze winactie is van mij, de kadobon van €30 (thanks to Sandra om Cardie Red te kopen voor €30). 
Maar een jurk mogen weggeven zou toch de bomb zijn?! Dus kom op girls en maak reclame voor deze leuke actie en voor mijn blog. 
Hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe meer leuke acties! :p

Lots of love from Susan