maandag 19 oktober 2015

Go Green Monday

Hi girls today I'm wearing an outfit I allready shared over here.
So what I'm going to share with you girls?!
We are going green today!

I'm going to share all kinds of Tante Betsy pictures with green dresses.

Me wearing dress Summer Green, still in doubt about this dress...would love to lay my hands on Tolle Lola Green which has a better neckline for me and my boobies ;). 

This is a great picture from Remosteen, love it and finally a chance to share it ;). 
As I see correctly I see dress Cup of Tea Green...or button doen dress Dress Line

I have several creative pictures of Studiohipenstip which I can share and allready shared, this dress is still on my wishlist. 

Again the dress with the teacups, Cup of Tea Green, Mevrouwblinster is on this great picture :). 

Great happy picture of Bianca in her Dress Garden (as I'm correct). 

Me, myself and I in this cute 'paddestoelen' dress

Ellinrips wearing a great buttondown dress Peacock, love your look!

Retromani wearing Mathilde Green

And last but not least Sandra in her Vera Green dress...yeah dress number four...she is allready getting addicted whahaha...blame it all on me :) and those great happy Tante Betsy dresses :D. 

Have a great evening!
Lots of love from Susan


4 opmerkingen:

  1. You give 'go green' a whole other meaning!
    So much happiness in these pictures, I love it!
    Love,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha yeahh no time today to make a English blogpost about me being environmental hihihi. But just sharing all these happy green Tante Betsy dresses...all these great women being happy in their Tante Betsy dress :D. Big hugs!

      Verwijderen
  2. Ik vind jou paddenstoelen jurk zo cool! En nog over de post van (eer)gisteren. Ik wil ook gekleurde cowboylaarzen maar kan ze nergens vinden. Grrrrr XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik vind het ook een geweldige print die paddestoelen jurk, zo blij dat hij op mijn pad gekomen is.
      Uhm gekleurde cowboylaarzen ben ik pas weer tegengekomen op een link die ik op MP heb opgeslagen. Ga hem aan je doorsturen. Ik koop de mijne over het algemeen tweedehands op MP ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).